Bejelentkezési szabályzat

A mai napon 5 vendégből ketten elfelejtettek szólni, hogy ne várjam őket. Nos, a mai napon elpattant egy ideg az agyamban és...


...eljött a pillanat, hogy a legnagyobb szeretettemmel megosszam veletek a bejelentkezési "szabályzatomat". Engedjétek meg, hogy őszinte legyek és nyers, de ne értsetek félre, nem szeretnék senkit sem megbántani, sajnálom, hogy nem halljátok a hangsúlyomat🥰 Sokat segítetek vele, ha egy picit odafigyeltek a következőkre (bocsi, hosszú lesz):


●Hétvégén, illetve reggel 9 előtt és este 8 után kérlek ne hívj, inkább küldj egy üzenetet messengeren vagy viberen és amint tudok válaszolok , kérlek légy türelemmel 

 ●Ha szabadidőm van nem szokott nálam lenni a naptár, és a telefont sem figyelem, szeretnék olyankor én is kikapcsolni. Nem tudok 24 órás telefonos ügyeletben lenni. 

 ●Hétfőnként ritkán dolgozom, mivel a hét többi napján reggeltől estig, így aznap is akadozhat a bejelentkezés 

 ●Ha munkaidőm alatt hívsz és nem venném fel a telefont, az azért van mert éppen dolgozom és munkaközben nem telefonálok. Ezzel tiszteletben tartom a vendégemet és a nálam eltöltött "én idejét", ha Te leszel nálam az idő alatt sem fogom felvenni a telefont, pl. masszázs vagy fazongyanta közben, ez szerintem érthető... 

 ●Amikor üzenetben jelentkezel be kérlek tedd meg, hogy leírod nekem, hogy milyen időpontokban alkalmas, délelőtt v délután, csak szombaton, csak az esti órákban, hány órától és hogy mire szeretnél jönni (az időtartam miatt) stb. Sajnos a "szeretnék bejelentkezni" nem segít...oké, és melyik évben, hónapban, napszakban alkalmas Neked? Segíts kérlek, hogy minél kevesebb üzenetváltással megoldjuk, mert néha így is beleőrülök az sms-nem fogadott hívás-email-messenger-viber üzenet megválaszolásába🤪 egyébként a messenger üzeneteket preferálom 

●Ha azt látod, h az üzeneted nem olvastam még el, az azért van, hogy lássam, kinek kell még válaszolnom és ne felejtsem el 

 ●Szóval: HA NEM VENNÉM FEL A TELEFONT ÉS NEM ÍROK VISSZA AZONNAL NE ESS PÁNIKBA!!!!! Kérlek légy türelemmel! Láttam, h írtál, hívtál, amint tudok mindenkinek visszajelzek, igyekszem még aznap, vagy másnap. Egy hívás után is látom, hogy kerestél, felesleges 10× megpróbálni 5 percen belül... 

 ●Ha az időbeosztásod engedi, hogy reggel/ napközben is tudsz jönni, akkor kérlek ne esti időpontot foglalj, mivel így is nagyon telítettek azok az órák, ne vegyük el a lehetőséget attól, aki csak olyankor ér rá 

 ●10 perc késést tudok tolerálni, de természetesen ha szólsz nekem, h csúszni fogsz meg tudjuk beszélni és megoldjuk 

 ●Ha a megbeszélt időpont előtt érkezel 15-20-30 perccel nem foglak tudni előbb elkezdeni, nem véletlen írtunk be arra időpontra. Persze ha úgy jön ki a lépésed nem gond, van egy kényelmes kanapénk és jó kis olvasnivalóink😉Természetesen ha előtte egyeztetünk, és úgy alakul nekem is az más tészta 

 ●Ha úgy alakul az életed, hogy le kell mondd a megbeszélt időpontod, ha van rá mód minél előbb értesíts, így be tudok írni mást a helyedre, egy órával előtte be kell valljam rosszul esik. Az aznapi lemondásért harapok! 

 ●"Magánszámot", "Privátszámot", "Ismeretlen hívót" sosem veszem fel 

 ●Napokig nem tudom stoppolni az időpontokat 

●Előleget/pótdíjat/készenléti díjjat fogok felszámolni ÚJ VENDÉGEK, és a notórius lemondók esetén. Ez úgy fog kinézni, hogy a tervezett kezelés árának az 50 %-át utalással elküldöd a megadott bankszámlaszámomra, és onnantól él a megbeszélt időpont. Természetesen ez az 50% beleszámít a kezelés összegébe majd, nem lemondott, vagy 24 órán belüli lemondás esetén így jártál. 

 ●Nem lemondott időpont esetén nincs lehetőség új időpontot foglalni! 

 ●24 órán belüli lemondásnál MINDENKINÉL felszámolom az elmaradt kezelés 50%-át

●egyrészt nagyon rosszul esik, hogy annyira sem tisztelsz meg, hogy közöld, hogy ne várjál te barom. Nem kell megmagyarázni, megindokolni, csak szólj, lemondásért még (!) nem ettem embert😜 

Miért van szükség ezekre a szabályokra?

Sokaknak (tisztelet a kivételnek és akinek nem inge...) nem természetes, hogy pl. időben lemondja a kezelést vagy hogy egyáltalán lemondja. Ezzel azért szúrsz ki velem (és egyébként azzal is akinek szüksége lett volna arra a helyre) mert:

 ●az én munkaidőm és bevételem bizonytalanná válik, ennek szerintem senki sem örülne. A szépségszakmában dolgozóknál nem úgy működik, hogy reggel 8-ra bemegyünk a munkahelyünkre és délután 4-kor letesszük a tollat, majd hó végén megkapjuk a biztos fizetésünket. Nincs munka, nincs fizetés. De a számláimat, költségeimet, kötelezettségeimet nekem is ki kell perkálnom 

 ●10-12 órákat dolgozom, rendkívül kellemetlen és dühítő ha pl. napközben megüresedik egy 2-3 órányi időpont. Mit kezdjek vele már ha ott derül ki, hogy nem jött el a vendég? Elveszed a szabadidőmet, más idejével játszol és elveszed egy olyan vendégtől a lehetőséget akinek szüksége lett volna arra az időpontra, hosszú várólista van.

Aki ismer tudja, hogy rugalmas vagyok, az esetek nagy többségében mindent megtudunk oldani, S.O.S. helyzeteket is, ezért kérlek Titeket segítsetek nekem a türelmetekkel és figyelmetekkel🥰♥️ KÖSZÖNÖM!!!🙏 


2019.12.10.


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el